وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: داعش و اسرائیل بویی از انسانیت و مظلومیت نبرده‌اند و روی شیطان را سفید کرده‌اند.

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=d3d2e82c-4b78-4934-b920-c87d14a2c0db 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه داعش و اسرائیل با هم همکاری می‌کنند، گفت: هر دوی اینها بویی از انسانیت و مظلومیت نبرده‌اند و روی شیطان را سفید کرده‌اند.

به گزارش دفاع  پرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور امروز مردم، حضوری پر شور است که نشان می‌دهد حرف و نیت ما همانی است که حضرت امام خمینی فرمودند؛ یعنی روز قدس، روز اسلام است.

وی ادامه داد: حضور ما صرفا به دلیل نشان دادن این حضور به اسرائیل نیست که یک جامعه جعلی است، بلکه ما می‌خواهیم به دنیا ثابت کنیم به گفته مقام معظم رهبری، "اسرائیل" این سگ دست‌نشانده آمریکا وقتی چنین جنایاتی را مرتکب می‌شود به‌زودی نتیجه خوی درندگی خودش را خواهد دید.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش اذعان کرد: داعش و اسرائیل در یک سو و با یک هدف با هم همکاری می‌کنند. داعش تکفیری است و هر دوی اینها بویی از انسانیت و مظلومیت نبرده‌اند و روی شیطان را سفید کرده‌اند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشنظامی
[ شنبه 18 مرداد 1393 ] [ 9:17 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب